مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مشاوره بهترین کسب و کار در مازندران

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ق.ظ

استراتژی قیمت کالا و خدمات مازندران

 

بهترین کسب و کار در مازندران

 


بازار خرید و فروش کالا و خدمات در استان مازندران بسیار داغ است اما متاسفانه شاهد فعالیت اکثر این صاحبان مشاغل بصورت سنتی هستیم.
بسیاری از این کسب و کارها هنوز به مقوله فروش آنلاین و بازاریابی اینترنتی ورود نکرده اند و یا منحصرا در اینستاگرام به خرید و فروش مشغولند و بسیاری از آنها هم فروش آنچنانی ندارند چون هنوز درک نکرده اند اینستاگرام پلتفرم فروش نیست بلکه پلتفرم تبدیل است و کسب و کارها باید مهارت تبدیل دنبال کننده به خریدار را از طریق تولید محتوای هوشمندانه بیاموزند.
بسیاری از آنها علیرغم توصیه های اکید مشاوران دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی از دادن قیمت در پست ها خودداری می کنند و فروش خود را به قیمت تعامل بیشتر نابود می کنند.


هر چند قیمت کالاها و خدمات در مازندران نسبت به بسیاری از مناطق کشور پایین تر است اما بررسی ها نشان می دهد قیمت ها از استراتژی خاصی برخوردار نیست که این مسئله تا حد زیادی فروش آنها را تحت الشعاع قرار داده است.
برای فروش بیشتر در ارائه خدمات و محصولات توصیه می شود قیمت ها در معرض دید قرار بگیرد و اگر محصولی از نوسان قیمت برخوردار است با یک توضیح ساده می توان اعتماد را جلب کرد.

در فروش حضوری هم ارائه قیمت بدون این که خریدار متوجه ارزش ارائه شده از سوی شما گردد بسیار اشتباه بوده و گاها باعث نابود شدن فرایند فروش در این استان گردیده است.

انتخاب بهترین کسب و کار در مازندران

در مشاوره های کسب و کار صورت گرفته توسط تیم ما عموما یک سوال غلط پرسیده می شود :
" با ...... تومن چه کاری پیشنهاد می کنید؟! "
این عزیزان از این حقیقت غافلند که برای راه اندازی و موفقیت در یک کسب و کار باید از سه فاکتور مهارت علاقه و شخصیت آن کار بهره مند بود.
پیشنهاد مشاور کسب و کار بدون برگزاری جلسات مشاوره و تحلیل شخصیتی و مهارتی متقاضی نمی تواند شما را به موفقیت برساند.
پس همانطوری که برای ساخت یک فیلم سینمایی ۱/۵ ساعته گاها شش تا یکسال زمان صرف می شود ، برای شروع و موفقیت در کسب و کارتان عجله نکنید.

افزایش فروش از طریق مشاوره بازاریابی و فروش

با توجه به این که اکثر کسب و کارهای استان مازندران بصورت سنتی اداره می شوند استفاده از مشاوره در زمینه فروش و بازاریابی می تواند خیلی زود کسب و کارها را به افزایش فروش و موفقیت برساند.
تنها معضل این حوزه عدم اقدام بموقع و تردیدهایی است که می تواند حتی به نابودی کسب و کارها بیانجامد.برای تغییر باید کارهایی را انجام دهیم که تاکنون نکرده ایم و استفاده از مشاوره یکی از این تغییرات مثبت است.

بهترین کسب و کار در استان مازندران چیست

کسب و کارهای فعال استان مازندران  در حوزه های مختلفی مشغول به خرید و فروش کالاهای خود هستند.از خرید و فروش ویلا و ملک در شمال گرفته تا معاملات برنج ، از فروش مرکبات مخصوص و باکیفیت مازندران گرفته تا خرید و فروش ماهی های دریای خزز ، از خرید و فروش لباس و کیف و کفش مردانه زنانه و بچه گانه گرفته تا فروش مبلمان در مازندران بالاخص بهنمیر که بنوعی یکی از مهدهای تولیدی مبلمان در کشور است.
از ارائه خدمات سالن زیبایی عروس و آرایشگری و میکاپ زنانه و خدمات مکملی چون کراتین ، ترمیم و کاشت و لمینیت ناخن ، شنیون و بلیدینگ و دیگر خدمات تا ارائه خدمات دندانپزشکی از قبیل کامپوزیت ، لمینیت دندان و کاشت دندان های مصنوعی
از خدمات تخصصی ای مثل مشاوره فروش و بازاریابی و کسب و کار و بازاریابی و فروش اینترنتی در مازندران که گروه مشاوران کارفرمانیوز افتخار دارد در این زمینه ها فعالیت می کند تا خدمات تخصصی کامپیوتر و لب ناب و موبایل و تبلت که در این زمینه هم مثل سایر رشته ها دارای استادکاران زبده است.
استان مازندران همچنین دارای شیرینی سراها و بستنی فروش ها و دیگر فروشگاههای حوزه شیرینی پزی و تولید و پخش بستنی است.
در زمینه ارائه خدمات بومگردی و گردشگری فعال است و در زمینه تشریفات ، فینگرفود با غذاهای خوشرنگ و خوشمزه ، گل فروشی ها و گل آرایی ها ، تالارهای عروسی ، آتلیه های فیلمبرداری از مجالس و ساخت تیزر و دیگر حوزه های مرتبط حرف های زیادی برای گفتن دارد.
در زمینه مشاغل خانگی اینترنتی هم در حوزه های فروش اینترنتی گل ، فروش اینترنتی محصولات هنری ، تدریس آنلاین ، ترجمه و ویراستاری ، تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی ، فروشگاه های اینستاگرامی ، وبلاگ نویسی و وبمستری فعال است.

و ...
از شرکت های بزرگ فعال در مازندران می توان شرکت کاله آمل ، شرکت لبنی دوشه آمل _هراز_ شرکت صنعتی بهشهر ، صنایع فولاد مازندران ، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و خط تولید ایران خودرو بابل را نام برد.
در زمینه تولیدی هم سبد سازی ، تولید درب ضد سرقت ، تولید انواع پوشش سقف ، تولید درب و پنجره upvc ، تولید قطعات صنعتی ، ماشین سازی ، تولید مبلمان و کالای خواب و تولید ام دی اف از کسب و کارهای فعال مازندران است.
در استان مازندران کسب و کارهای خدماتی پولسازی مثل راه اندازی کافه رستوران ، راه اندازی فست فود و غذاهای سنتی شمال و مازندران ، راه اندازی فروش و پخش لوازم یدکی خودرو ، راه اندازی سوغات فروشی و راه اندازی فروشگاه پوشاک هم وجود دارند و می توانند به چرحه اقتصادی شما و استان کمک کنند.
فروش سنگ های ساختمانی تراورتن و مرمریت و اسلب ، کاشی و سرامیک ، شیرآلات و آهن آلات و میله گرد سیمان و آجرنسوز و خدماتی مثل طراحی داخلی و نمای بیرونی ساختمان از دیگر مشاغل فعال در مازندران است.
لوستر فروشی ، ساعت فروشی ، مد و پوشاک ، فروش لوازم خانگی از قبیل تلویزیون ، یخچال فریزر ، جاروبرقی ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و فروش طلا و جواهر و زیورآلات و فروش ظروف آشپزخانه ، مزون های لباس عروس و مجلسی که کارگاههای زیادی در زمینه مزون لباس زنانه با طراحی های مدرن فعالند در این استان در حال فعالیتند‌.
این استان همچنین مهد کلینیک های زیبایی و مراقبت های پوستی و فروش لوازم آرایشی اصل و اوریجینال در شهرهای بزرگی مثل ساری ، بابل و آمل و شهرهای کوچکتری مثل بابلسر قائمشهر بهشهر محمودآباد نور و نوشهر و تنکابن و شهرهای دیگر استان است.

 

جدول اولویت مشاغل استان مازندران

بهترین کسب و کار در مازندران

 

محمدرضا مهرپویا

مشاور کسب و کار و فروش بازاریابی

 

بهترین کسب و کار در مازندران

نظرات  (۱)

من میخام کسب کار شروع کنم احتیاج به مشاوره دارم

اینستاتونو دارم اونجا پیام بدم؟

پاسخ:
شماره تو سایت اعلام شده
تو اینستا هم میتونید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی