مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

همه چیز درباره طراحی کمپین های تبلیغاتی 

صفر تا صد کمپین تبلیغاتی

مشاوره فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران

با آنکه بیشتر تبلیغاتچی ها و آژانس های معتبر تبلیغاتی با اصول طراحی کمپین تبلیغاتی آشنا هستند و از آن برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی استفاده می کنند، اما شاید برای برخی افراد تازه کار در این حرفه و یا مشتریان صنعت تبلیغات آشنایی با اصول کمپین نویسی خالی از لطف نباشد.در این نوشته با هم مروری خواهیم داشت به اصول نگارش کمپین های تبلیغاتی.

 

در ابتدا مروری دارم بر تعریف کمپین یا همان کارزار تبلیغاتی. همانطور که اشاره شد این عبارت و بسیاری از عبارات مصطلح در تبلیغات و بازاریابی از علوم و فنون نظامی برگرفته شده و کمپین تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. چرا؟ چون بازاریاب ها رقابت میان برند ها مختلف را همانند جنگ می دانند!

تعریف : مجموعه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی چندجانبه است که قبل از هر چیز هدف کمپین مشخص شده، مخاطب تعیین شده و با برنامه‌ریزی دقیق، بکوشد پیام مناسب در دوره زمانی مناسب با بودجه مناسب برای مخاطب مناسب ارسال شده و مخاطبان را برای نزدیک تر کردن به اهداف  آن کمپین، ترغیب نماید.

همانطور که از تعریف این اصطلاح مشخص است، کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از پارامتر ها را در خود دارد که آن را از یک تبلیغ ساده یا تبلیغ مناسبتی جدا می کند. در حقیقت یک کارزار تبلیغاتی، رویکردی همه جانبه نگر دارد که به صورت خلاصه برخی از آنها را اشاره می کنم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۸ ، ۱۱:۲۵
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

نقش مشاور فروش و بازاریابی در افزایش فروش شرکت ها 

طراحی مارکتینگ پلن برای فروش در شرایط بحرانی

 

اگر سری به اگهی‌های استخدام بزنید همیشه با تعداد زیادی آگهی درخواست بازاریاب و فروشنده مواجه می‌شوید. شاید در ابتدا به نظر برسد که تفاوتی بین فروش و بازاریابی حضوری و اینترنتی وجود دارد ولی ماهیت وجودی هر دو معرفی بهتر محصولات و افزایش آمار فروش در کسب و کارها است. البته داشتن تعداد زیادی فروشنده یا بازاریاب نمی‌تواند رونق کسب و کارها را تضمین کند زیرا هر فروشنده و بازاریاب روش منحصر به فردی را برای ارائه محصولات استفاده می‌کند. در حالی که ممکن است نگرش درستی نسبت به اهداف بلند یا میان مدت شرکت نداشته باشد. به همین دلیل کسب‌وکارها پیش از استخدام بازاریاب یا فروشنده نیاز به یک مشاور بازاریابی و فروش دارند. پیش از اینکه در مورد اهمیت مشاور فروش و بازاریابی در کسب و کارها صحبت کنیم بهتر است با وظایف مشاور بازاریابی و فروش آشنا شویم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۸
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران