مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

روش های کاربردی ارائه محصول یا خدمت

 

تکنیک پرزنت محصول

 

از آنجاییکه درصد بسیار بالایی از بستن قراردادهای فروش به نحوه ارائه محصول بستگی دارد در زیر به تکنیک هایی برای ارائه بهتر می پردازم :
 

📍تکنیک های ارائه فروش
 

۱) ارسال اطلاعات قبل از ارتباط
 

قبل از تماس ، اطلاعات اولیه و علاقمندکننده را برای خریدار خود ارسال کنید. ممکن است بعضی از دوستان بگویند فرستادن این اطلاعات برای خریدار قبل از تماس مثل افشای انتهای فیلم در تیتراژ است و دیگر بیننده علاقه چندانی برای دنبال کردن روند فیلم نخواهد داشت . اما تحقیقات نشان داده وقتی مشتری یک شمای کلی از نوع محصول و خدمت شما داشته باشد ، راحت تر به تماس شما پاسخ مثبت خواهد داد.
 مشتریان می دانند این همه آن چیزی که برای خرید احتیاج دارند نیست ، پس با شما وارد یک گفتگوی جذاب شده و بسمت تحقق فروش حرکت می کنند.می توانید با این جمله گفتگو را شروع کنید. " با توجه به اطلاعات ارسالی ، علاقمندید من در کدام زمینه توضیحات بیشتری ارائه کنم؟ " " دوست دارید با توجه به اینکه شغلتان در زمینه ... است در خصوص ..... که می تواند برای ... کسب و کارتان مفید باشد توضیحاتی ارائه دهم؟ "

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۳۰
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

10 تکنیک متقاعدسازی مشتری برای افزایش فروش

 

تکنیک های متقاعدسازی مشتری

 
مهارت متقاعدسازی در واقع هنر خوب دیده و شنیده شدن برای تاثیرگذاری بر شخص یا گروهی معین است.البته گروهی متقاعدسازی را تغییر باورهای درونی طرف مذاکره قلمداد می کنند در حالیکه ابدا اینچنین نیست.متقاعدسازی گاهی تنها باعث از بین رفتن گارد نسبت به موضوعی می شود و گاهی همسویی با طرف مذاکره بدون پذیرش باورهای او است.
در زیر ۱۰ تکنیک برای متقاعدسازی در فروش برایتان برشمرده ام که امیدوارم مفید واقع شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۳۰
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران