مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

دانلود بیزینس پلن یا طرح کسب و کار

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ق.ظ

دانلود بیزینس پلن یا طرح کسب و کار

الگوی آماده طرح کسب و کار برای اجرا
 

دانلود بیزینس پلن

 

برای راه اندازی و توسعه کسب و کار لازم است الگویی در اختیار داشته باشی.الگویی شامل اطلاعات دقیق و نحوه جمع آوری اطلاعات و تحلیل داده ها تا بتوانی به موفقیت نائل شوی.به این الگو و طرح کسب و کار بیزینس پلن گفته می شود که در واقع نقشه راه بیزینس شماست.

تصور کنید سوار اتومبیل تان شده اید و به راه افتادید و اصلا نمی دانید قرار است به کجا برسید و چرا به راه افتاده اید.این مسئله ذهن آگاهی شما را به طرز شگفت انگیزی کاهش داده و شما را به سرمنزل مقصود نخواهد رساند.

نوشتن بیزینس پلن به تخصص و آگاهی نیازمند است و ما برای فهم بیشتر شما سعی کرده ایم با ساده نویسی و تهیه الگو،فرصتی برای کسب و کارهایی را که هنوز نسبت به شروع مشاوره کسب و کار تردید دارند فراهم کرده ایم که با دریافت طرح خام بیزینس پلن هر چه سریعتر نسبت به تهیه طرح کسب و کار و تعیین هدف م ماموریت های خود اقدام نمایند.

یک طرح کسب و کار نوپا  اهداف چندگانه دارد. این طرح می تواند سرمایه گذاران را برای پیوستن به شرکت شما متقاعد کند. مهمتر از همه، از آن به عنوان یک نقشه راه هدایت برای راه اندازی و رشد کسب و کارهای نوپا استفاده می گردد.

نوشتن یک طرح کسب و کار فرصتی برای توجه موثر در هر مرحله از فعالیت شرکت است تا بتوانید بسمت موفقیت حرکت کنید،برای کشف هر گونه نقصان در ایده کسب و کار و شناسایی فرصت هایی که شما ممکن است در نظر نگرفته باشید و برنامه ریزی برای مواجهه با چالش هایی که احتمالا در آینده بروز خواهد کرد، بسیار کارساز خواهد بود.

نیازی به پیچیدگی نیست،یک طرح بیزنس پلن خوب واضح و مختصر است و ما سعی کرده ایم این مورد مهم را رعایت کنیم تا برای همه قابل درک باشد.

در این طرح کسب و کار :  کاربرگ ها یا فرم های خام مربوط به بیزینس پلن مانند کاربرگ محصولات / خدمات ، کاربرگ تحلیل سوات ، کاربرگ جمع آوری داده های رقبا ، کاربرگ تحلیل رقبا ، چارت استراتژی هزینه های بازاریابی ، کاربرگ استراتژی قیمت گذاری ، کاربرگ ارزیابی کانال توزیع و ... قرار داده شده است.

جهت دریافت طرح بیزینس پلن خام کسب و کار با ما تماس بگیرید. ( قیمت این طرح پانصد هزار تومان می باشد. )

 

 

نوشتن بیزینس پلن

 

نظرات  (۱)

سفارش ثبت شدلطفا پیگیری فرمایید

پاسخ:
درود و سپاس 
از طریق واتساپ پیگیر باشید لطفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی