مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

تولید سرنخ در فروش و بازاریابی

دوشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰ ب.ظ

بازاریابی و فروش با تولید سرنخ

 

تولید سرنخ در فروش

 

سرنخ فروش به شخصی گفته می شود که در حال حاضر مشتری نیست اما ممکن است در نهایت به مشتری تبدیل شود.
سرنخ های فروش همچنین می توانند داده هایی باشند که شخصی را به عنوان خریدار بالقوه یک خدمات یا محصول شناسایی می کند.
عوامل متعددی کیفیت سرنخ فروش را تعیین می کند، مانند دقت اطلاعات تماس، انگیزه تزریق شده برای ایجاد میل در مشتری، و اینکه آیا مشتری احتمالی در زمان پاسخگویی از فرصت فروش آگاه بوده است.
شرکت ها از انواع روش های بازاریابی برای تولید سرنخ های فروش استفاده می کنند، مانند بازاریابی حضوری، تبلیغات، شبکه سازی، بازاریابی تلفنی ، بازاریابی ایمیلی، کمپین های رسانه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی.

سرنخ فروش چگونه کار می کند؟

فرآیند فروش زمانی آغاز می شود که یک فروشنده حرفه ای ، داده های سرنخ فروش را تولید، واجد شرایط و در خط لوله فروش شرکت قرار دهد. فروشندگان از اطلاعات تماس سرنخ برای ارسال ایمیل های فروش، مطالب بازاریابی مستقیم و برقراری تماس های فروش خارجی استفاده می کنند.
عوامل متعددی کیفیت سرنخ‌های فروش را تعیین می‌کنند، مانند اینکه آیا فرد یا کسب‌ و کار انگیزه ارائه اطلاعات تماس، صحت داده‌های ارائه‌شده، و اعتبار سرنخ فروش را داشته است یا خیر. اعتبار سرنخ فروش بستگی به این دارد که آیا فرد مورد نظر هنگام پاسخگویی از فرصت فروش آگاه بوده است یا خیر.
تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از 90 درصد آمریکایی‌ها به طور منظم به اینترنت دسترسی دارند. به دلیل این سطح دسترسی بالا، اینترنت فرصت‌های زیادی را برای به دست آوردن سرنخ‌های فروش فراهم می‌کند. با این حال، دستیابی به سرنخ های فروش یک فرآیند استراتژیک است که به مهارت و تلاش مستمر و درست نیاز دارد.
کسب‌وکارها با استفاده از اینترنت برای اطلاع از نیازها یا مشکلات برآورده‌نشده مصرف‌کنندگان و ارائه راه‌حل‌هایی برای آنها، سرنخ‌های فروش باکیفیتی به دست می‌آورند. برای مثال، کسب‌وکارهای بخش فناوری ممکن است کتاب‌های الکترونیکی، برگزاری وبینارها، و پخش پادکست‌ها را برای آگاه کردن مصرف‌کنندگان درباره استفاده از یک محصول یا نرم‌افزار ارائه دهند. کارشناسان فروش می توانند جلسات آنلاین تعاملی برگزار کنند و مطالب پرسش و پاسخ (Q&A) را برای هدفی مشابه منتشر کنند. مسائل خصوصی اینترنت به متخصصان فروش این امکان را می دهد که دامنه دسترسی خود را در سطح جهانی گسترش دهند. با این حال، بسیاری از کاربران اینترنت نسبت به ارائه اطلاعات شخصی خود به صورت آنلاین محتاط هستند. به طور فزاینده ای، مصرف کنندگان خواستار این هستند که اطلاعاتی که به صورت آنلاین ارسال می کنند، خصوصی بماند. برخی از شرکت‌هایی که نگران ضررهای احتمالی ناشی از نقض حریم خصوصی اطلاعات محرمانه مشتریان خود هستند ، بیمه سایبری و حریم خصوصی را خریداری می‌کنند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

 بازاریابی رسانه های اجتماعی نوعی بازاریابی دیجیتال است که از پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب - مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام - برای دستیابی به مشتریان بالقوه و رساندن پیام شرکت استفاده می کند. کمپین‌های بازاریابی مؤثر در رسانه‌های اجتماعی با تشویق کاربران این رسانه‌ها از طریق تشویق نظرات، لایک‌ها و به اشتراک‌گذاری پیام‌ها و پست‌های شرکت، درگیر می‌شوند. برخی از کمپین های رسانه های اجتماعی در درجه اول برای توسعه آگاهی برند از محصولات یا خدمات یک شرکت هستند. با این حال، دیگران با تشویق بینندگان به ثبت نام یا ارائه آدرس ایمیل یا سایر جزئیات تماس در ازای یک محصول یا دانلود رایگان، سرنخ های فروش را توسعه می دهند.
«آزادی» که شرکت بیننده را با آن جذب می کند، آهنربای سربی نامیده می شود. آهنرباهای سربی می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. موارد محبوب شامل اشتراک آزمایشی، مشاوره رایگان، گزارش‌های ویژه، برگه‌های راهنمایی، کاغذهای سفید و نمونه محصولات است. سپس بازاریاب از اطلاعات تماس ارائه شده برای ارسال پیام های اضافی برای مشتری احتمالی استفاده می کند که فرد را به خرید واقعی ترغیب می کند.
راه های جایگزین برای یافتن سرنخ های فروش شبکه های قدیمی هنوز کار می کنند . شبکه های سنتی حضوری هنوز هم کاملاً مؤثر هستند. نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای شبکه‌ای صنعت، مانند اتاق بازرگانی محلی شما، مشتریان زیادی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند. انتشار اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات از طریق تبلیغات در رسانه های محلی نیز مفید است. مسئولیت اجتماعی می تواند منجر به فروش شود . هنگامی که یک شرکت یا کارمندان آن زمان، تلاش یا لوازمی را به خدمات عمومی محلی و سازمان‌های غیرانتفاعی اهدا می‌کنند، نه تنها از احساس خوبی در مورد کمک به دیگران بهره می‌برند، بلکه نام شرکت خود را در معرض دید بسیاری از بینندگان قرار می‌دهند که می‌تواند باعث ایجاد تماس‌های متعدد شود. از جمله سرنخ های فروش

 

 

مشاوره رایگان فروش

نظرات  (۲)

بسیار مفید و کاربردی بود،مرسی از صفحه و سایت بی نظیرتون

پاسخ:
سپاس از حضور و مهرتون 🌹🌹

بسیار کامل بود ممنون

پاسخ:
مرسی از حضور ارزشمندتون 🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی